Podcasts jag lyssnar på

Beijer och Broströms bryderier: Bästa Sandra Beijer och Gustav Broström pratar i en kvart varje avsnitt om en fråga. Det svaras på om allt från hur du fixar bästa festen till vad en ska göra när en har bråkat med sin bästa vän eller hur en skaffar nya vänner. Perfekt längd för att lyssna påväg till skolan eller jobbet. Sträcker sig ungefär exakt från min dörr till mitt skåp i skolan.
Eat this!: Leila Lindholm och Niklas Ekstedt podcast som såklart handlar mest om mat. De pratar om mansdomineringen i kockbranchen och hur det går till och kan se ut bakom kulisserna eller kökets dörrar men också saker som livet som småbarnsförälder och hur en löser de små vardagsproblemen.
Fredagspodden: Systrarna Hannah Widell och Amanda Schulman driver denna peppiga podd. De tillför lite extra glädje inför helgen med sin bubbliga glädje och skratt.
Ofiltrerat: Pt-Fias podcast. Hon bjuder in några av Sveriges stora profiler i sociala medier och låter dem berätta om sin verklighet. Hur livet inte alltid är så glamoröst som det kan målas upp i alla sociala medier. Vad finns bakom "den perfekta ytan"? (Har däremot inte lyssnat på alla avsnitt utan valt ut de där hon gästas av kända profiler jag känner igen.)
Josefin och Vanja: Åh bästa Josefin och Vanja!! Värdens peppigaste och härligaste podd! Kommer ihåg hur jag i början tyckte att den där timmen som podcastavsnitten är var lite lång men nu vill jag inte att det ska ta slut!! De pratar om "viktigare" saker som alkoholproblem men också de mer lättsamma sakerna som kärlek, vänskap (som såklart också kan vara tufft och jobbigt) och mode. En peppig podd av härliga brudar helt enkelt.