Artonårsfest

I torsdags fyllde jag ju arton (lär väl knappast ha undgått någon vid detta lag, haha) och jag hade då fest på kvällen med ett gäng vänner! Blev en himla fin och lyckad kväll tycker jag! Här kommer ett gång bilder som får sammanfatta kvällen.
Lovisa och Rolly hade glada miner och drack röda drinkar.
Det gjorde Ellen också.
Alla minglade runt lite först.
Satt och pratade en liten stund med Hong och Natalia.
Drinkbordet. Bjöds på både alkoholhaltiga drycker och drink och alkoholfritt för de som hellre ville ha det.
Matbordet. Kolla vad mycket gott jag hade fixat med, mmmm
Fanns kycklingspett och tzayspett för de som är vegeterianer. Tabouleh hade jag ordnat också och så fetaost och melonsallad, och röror som tzatziki, hummus och tapenade och ett gäng skivor baguette.
Fina dekorationer hängde uppe.
mmmmm
Glada
Gamla dagisgänget (bara Ebba som saknas, men snart är hon hemma igen!!)
Hade ordnat med flera quiz också. Ett quiz om vad som hände år 97, ett quiz om mig för att se vem som kunde (gissa sig till) mest och ett musikquiz. Alla verkade uppskattas.
Efterrättsbordet. En apelsinchokladmousse som nästan är lite som en tryffel, min vita chokladcheesecake med mangosås (råkade dock göra lite för lite så ser lite tomt ut i mitten) serverades.
Och så jordgubbar förstås!
När all efterrätt var uppäten (och allt gick faktiskt åt, men vi var ju nästan tjugo personer så det kanske inte är så konsitgt) hade det mörknat. Rolly och Hanna var glada för de hade vunnit varsitt quiz och fått chokladmedalj i pris.
Alla var glada hela kvällen faktiskt.
Och visst blev det fint med lyktorna sen på kvällen? Är så himla nöjd med denna kväll och jag hoppas att alla andra hade lika roligt som jag hade!
ISA

men guuuu så fint du styrt upp! festfixarn ;) grattis igen babe!