Göteborg dag två

För exakt en vecka sen var jag i Göteborg med Julia. Så det kändes passande att ta dag två nu!
Efter att ha vaknat vid elva (behövdes väl efter att ha gått upp fyra dagen innan) så tog vi bussen ut till det stora Emmaus.
Stort var det men tyvärr gjorde vi inga megafynd. Däremot hittade vi varsin väska!
Sen tog vi oss in till Haga.
Åt lunch på ett mysigt café, fikabröden såg ju ganska drömmiga ut också däremot.
Glad.
Sen gick vi bort till myrorna där vi letade frenetiskt efter fina kläder. Ingen lycka för mig, de jag gillade satt knas på kroppen. Julia gjorde ett fint fynd i alla fall!
Sen tyckte Julia det var dags för kaffe paus.
Vi fikade på det mysiga lilla fiket Nöller, latte för mig och cortado för Julia. Älskar de små björnarna de gör i kaffet och kaffet är verkligen i toppklass också i övrigt.
Sedan tog vi spårvagnen in mot de lite tråkigare kvarteren i Nordstan.
Strax innan åtta sa vi hej då till den fina lägenheten och skyndade oss mot tåget. (Ursäkta den dåliga kvalité på denna bild, den knäpptes av i alla hast innan vi skyndade oss ut genom dörren.)
 
ISA

hade jag bott i Gbg hade jag garanterat hängt i Haga all the time, så jädra mys ju <3

Celine

Så himla härliga bilder!