En bild varje timme

<< 07.10 >> Vaknar till en ganska grå himmel. Det är åtminstone ljust ute nu, även om de tidiga mornarna och slasket är äntligen borta! Tog mig ett tag att orka ta mig upp ur sängen däremot...
 
<< 08.21 >> Åt en god och stadig frukost i form av ljummet citron och ingefära vatten, knäckebröd med ägg och banangröt med chokladkräm SÅ GOTT!! 
 
<< 09.02 >> Hade ett utvecklingssamtal i skolan, inga lektioner däremot utan arbetstid hela dagen så kunde gå hem efteråt, så skönt!
 
<< 10.12 >> Körde ett litet träningspass. Fokuserade främst på rygg och rumpa men blev även lite arm, ben och mage.
 
 << 11.09 >> Körde igång några tvättmaskiner då jag hade lite som behövde tvättas.
 
<< 12.28 >> Åt en god lunch bestående av bulgur, soyabönor, sallad, falafel och en yoghurtsås.
 
<< 13.34 >> Bakade goda, nyttigare äpple och kanelmuffins, mums säger jag bara!
 
<< 14.08 >> Satte mig ner för att skriva på min prememoria om ekonomin i Kongo.
 
<< 15.28 >> Över en timme senare, hade knappt fått något gjort på grund av hade världens hjärnsläpp, kände mig svettig och sunkig och på dåligt humör. Sen fick jag lite hjälp av pappa med min prememoria och jag kom äntligen igång med punkten det var struligt med och lyckades skriva en hel del.
 
<< 16.44 >> Tog en härlig varm dusch.
 
<< 17.32 >> Drömde mig bort att det faktiskt skulle vara möjligt för mig och min bästa vän Ebba att flytta in hit tillsammans när hon kommer hem från USA. Helt omöjligt hade det inte varit, för hyran var inte så dyr att dela på och lägenheten var verkligen himla fin och luftig och hade bra läge, men sen är det ju problemet med att vi fortfarande jobbar och inte har ett tillräckligt välbetalande jobb. Men drömma får en väl göra i alla fall.
 
<< 18.27 >> Läste två kapitel i min svenska bok och skrev en liten boklogg på bokbloggen.
 
<< 19.37 >> Åt en god middag bestående av broccoli soppa med ädelost och så en surdegsmacka med philadelphia och paprika till det.